_FOX__ Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 :huh: hjälp hur ska jag komma in för stenen hideout???????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 när sakon (tjuven) springer in så ska du också passa på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_FOX__ Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 när springer han in då?????? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 kl 6 på kvällen den tredje dagen man kan även gö så här: ta på dejj bunny hood. mellan stenen å bergsväggen finns det en spricka. spring å gör en roll attack strax innan du slår i sprickan på höger sida. om du gör rätt så kommer du ut på andra sidan. luta styrspaken till vänster, annars ramlar du ner å förlorar ett hjärta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_FOX__ Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 så du menar att jag ska bugga mig in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_FOX__ Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 okej de funka ... tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (redigerat) om du vill typ få de att gå snabbare, annars kan du vänta...dessutom skadar du ingen om du använder buggen ^_^ inga dubbelinlägg heller, kom ihåg! Redigerat 27 Februari 2004 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_FOX__ Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Hur får jag Keaton mask? :huh: :o det står: Gå till Kafei's hus den tredje dagen. Prata med shopägaren där så ger han dig Keaton Mask. För komma in i Kafei's hus måste du postat Anjus brev och kommit in till Kafei under andra dagen. Med masken träffar du på Keaton när du hugger sönder levande buskar. 1: "Gå till Kafei's hus den tredje dagen." det är låst även fast jag postat Anjus brev och kommit in till Kafei (lagt den i en brevlåda så att jag kommer in den andra dagen) 2: Står shopägaren inne i kafei's hus? om inte, hur kommer man till honom?(från kafei's hus) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AxioN Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 vad ska jag göra!? :huh: jag är vid Ikana Castle Ruins och har klarat allt i det vänstra rummet...men i de högra kommer jag inte förbi de stora blocket?! Jag vet att jag ska rikta solstrålar mot det med spegel-skölden men det FINNS inga solstrålar? vad ska jag göra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 daniel björk-mellan kl 6-10 på den tredje dagen ska du gå dit, där kafei står den första å andra dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 det finns en platta utanför Ikana Castle som man kan spränga med Powder keg... då kommer det ljus strålar in i rmmet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg