camilla_021 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) Är det jag som är dum? Vilken knapp är egentligen RMB? Står "Hold RMB to target a gang-member" Jaha?! Hur gör man då!? :s ----- Nån av alla som läst hittills måste ju veta? Ingen som orkar svara? Redigerat 3 Maj 2007 av camilla_021 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Kommer inte ihåg riktigt men tror det är Caps Lock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Gissar på högra knappen på musen. Right mouse button Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camilla_021 Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Gissar på högra knappen på musen. Right mouse button Tackar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Är det jag som är dum? Vilken knapp är egentligen RMB? Står "Hold RMB to target a gang-member" Jaha?! Hur gör man då!? :s ----- Nån av alla som läst hittills måste ju veta? Ingen som orkar svara? RMB är förkortning för RIGHT MOUS BUTTON Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Vad har detta med Grand Theft Auto spelen med att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camilla_021 Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) "Vad har detta med Grand Theft Auto spelen med att göra?" Ja, av den enkla anledning att man ska använda den i ett uppdrag i GTA. Men nu vet jag vilken det är! Redigerat 3 Maj 2007 av camilla_021 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg