Hajs Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Betala runescape pengar för att lära sig göra en private server HAHAHAHAHAHAH seriöst sök på Ragezone eller google , jag sökte och sökte sen fick jag reda .. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 för de första moparscape servers e laggiga som f*n har testat dom själv för de andra dom laggar sönder datorn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrillen Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Mopar server sources kan man få tag på lätt gratis, men det e inte så bara. Först måste man sätta upp en dynamisk ip adress, lära sig java språket/koden. Veta vad man gör e ju alltid en fördel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DJFimpZide Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Seriösare, jag kan berätta gratis. kan du berätta hur man gör en privat server så man kan få andra att joina? för mina kompisar vill gärna köra på min server :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg