Dezen Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Jag tycker att det borde vara en rensning bland quizes och plocka bort ett antal (10-20st?) onödiga, stötande och totalt meningslösa irriterande quizes, när jag tänkte göra en seriös så såg jag på en sida ungefär 2 seriösa, rester "Har du kn***at?" Eller "KAFHFakfhasfbawkhf" (ungefär) Jag skickade admin ett PM, men ingen skillnad, bortsett från några nya quizes som tryckt ner dem kassa i listan, ta tag i det, ingen vill väll ha stötande quizes, tänk på att det finns 10 åringar också på fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Håller med att man ska ta bort onödiga quizes. ganska lik denna tråd-> http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=84454&hl=quiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Helt rätt, det finns en j*vla massa dumma quizes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Jag reagerade inte föränns jag såg att det inte va lite halvt o seriösa tex "Vad heter min katt 1.Misse 2.Olle" osv, utan det va mer som "miosdnfsighsd 1. OMFG LOOL 1337 !!!!111ettett!!11" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 jag vet vissa quizar är jätte jobbiga med helt oseriösa svar. Och borde man inte kunna typ dela in dem i olika kategorier tex Spel , Personligt , Allmänt och Filmer Ungefär så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Det hade också varit bra, men att ta bort alla oseriösa borde va en daglig vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Det låter som en väldigt bra idè. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Kul att så många reagerade :) Fast sen är det tre olika medlemmar som har gjort dem värsta iof, och dem har gjort dem på några dagar, kan ju va därför det blev så illa som det blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Dezen det beror ju på hur man ser det =/ 4:a svarade... inte så många... Men, det kan väll inte vara så jobbigt att ta bort quizes? inte mkt svårare än att stänga trådar, eller har jag ser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) Jag tycker det borde vara 10/11 års gräns för att bli medlem här. Fast det brukar ju vara 10-åringar som det står att dom e 22 år på... Redigerat 4 Maj 2007 av GaaraOfDesert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Status: Äh, det e fler än vanligt på mina trådar ^^ Gaara: Njae, inte åldersgräns, men kanske frågor om allmänt forum vett hade varit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Ser ni quizes som skall bort så skicka PM till mig med länk och motivering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.