Dolphin Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Vem ska man skicka det till? Moderatorer? Admin? Fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Till mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Ser ni quizes som skall bort så skicka PM till mig med länk och motivering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) @Salalada: Problemet är att admin skrev det efter Dolphin's inlägg. Nog om det, själv tycker jag att det finns en del onödiga quizes. Fast de ska inte ats bort, bara om der stötande eller liknande. Redigerat 5 Maj 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 nej han skrev före om du kan klockan, så förstår du det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.