Hoppa till innehåll

Par Frågor Angående Majora's Mask


Rekommendera inlägg

Jag har ett par frågor, jag har klarat av Majora's Mask cirka 4-5 gånger men nu på senare tid har jag läst runt lite bland tips och trix och jag har ett par frågor om några speciella tips.

 

 

1. Jag har läst att det finns ett svärd som är starkare än Gilden Sword och Great Fairy Sword som ska heta Faber Sword. Jag har läst att man ska gå runt och döda en massa Röda och Gröna Chu-Chu ute på Termina Field och en ska innehålla en sten.

Stenen ska man se ta till en Deku Scrub som byter stenen mot ett magiskt pulver som man sen ska ge till smeden som då gör svärdet till ett Faber Sword.

 

Är detta sant? Hur ska jag då fixa detta? Har inte hittat någon sten överhuvudtaget.

 

 

2. Har också läst att man ska vara inne i Stock Pot Inn på kvällen, sen ska man vänta till 9:30 på kvällen (strax efter att de stängt) och vara inne i rummet som man kommer in i om man hämtar nyckeln från Anju.

Inne i rummet ska man kolla på väggen som ser lite annorlunda ut när klockan slår 9:30 så får man se en extra scen med Anju och hennes mamma.

Är detta sant? Om det är sant, hur ska jag göra?

Om det inte är sant, finns det något annat man kan göra med den väggen?

 

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...