nico Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Tror knappast att det har så mycket med någon slags maskinvara att göra. Det verkar som om din bootloader eller liknande skulle vara skrivskyddad... du kan ju prova starta om med DVD:n i och installera det den vägen om du installerar via windows nu, desvärre är jag inte säker på om du kan göra det utan att formattera om burken. Skadar iaf inte att kolla saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) boot.ini är skrivskyddad...kan det göra nått? installationen kan inte skriva över nån fil det är vad jag har fattat Redigerat 5 Maj 2007 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Njah, kanske men tror snarare att det handlar om MBR, den del av hårddisken som håller reda på vilka operativsystem som är installerade och vart de ligger. Men tror fortfarande att en ren installation istället för en uppgradering kan funka, möjligtvis iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Men orkar inte fixa alla internet drivrutiner å sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abbenu_182 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Jag har kört Vista Upgrade Advisor släng vista de e bara skit enligt mej vilket vista e de du egentligen ska ha? ifall du ska ha basic är de som att köpa en bil utan däck. så jag skulle inte ha vista men de e du som bestämmer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Kan inte installera vista när den kommer till 27% på Expanderar filer...(eller nå sånt) så kommer detta upp (se bild) Det är jätte nånga som klagar på att vista kan inte installeras :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) Jag har kört Vista Upgrade Advisor Ultimate... ... ... ... --- Aja ska testa Nicos förslag... Redigerat 7 Maj 2007 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Glöm inte backupen! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Kan inte längre änns försöka installera Vista :( Min CD sak har slutat reagera på skivor.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Kan inte längre änns försöka installera Vista :( Min CD sak har slutat reagera på skivor.. :( OOOPPPSS dags att gå till PC kliniken på PC city kankse? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hack Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 konstigt :o :o men e du säker att du gör rätt lr så har du nt windows xp idontifishol har du de idontifishol ?? om du har det så kommer det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.