Krle Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Hur gör man så det står Sergeanten och sen min namn några säger att det inte går men jag har sett säkert mer än 30 spelare som har gort så det står sergeanten och sen deras namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 det går inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 du trycker c sen står det i en slags lista under ditt namn (Fortfarande på c) så står det din högsta rank, tex om din högsta rank du har varit är scout kan du bara heta scout <namn> ellr om du inte ens har en rank kan du inte ha nåt framför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) hehe ok och tack :D Redigerat 4 Maj 2007 av Krle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 inga problem, har du nån rank då ? ^^ vilken server kör du på ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) jag kör på frost whisper hehe har en night elf hunter lvl 44 men kan inte kolla på rank nu hinner inte ska gå snart hem jag e hos min kusin :) Redigerat 4 Maj 2007 av Krle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Haru skaffat rank innan december då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 hehe jag började köra typ i januari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) Då kan du inte få rank, systemet togs bort patchen innan TBC släpptes. Redigerat 4 Maj 2007 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Min hunter hade den näst högsta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 wtf hade du warlord/marshal? Tror inte på dig... En intervju med en high warlord visade sig att han hade spelat 15timmar/dygn i sex månader för high warlord. Jag var first seargent när TBC kom så first seargent :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Näst högsta=Field Marshal(Alliance) Och man KUNDE få det om man PvPade mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg