Jocke_Tibia Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 hejsan, jag undrar var man hittar Metal Coat på Pokémon Guld, har precis dratt fram de gamla spelet igen så jag minns inte så mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 fånga Magnemites, om du har tur kan dom hålla i en Metal Coat. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 dessa pkmn kan utvecklas med metal coat: >>>LÄNK<<< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke_Tibia Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) dessa pkmn kan utvecklas med metal coat: >>>LÄNK<<< tack så mycket Redigerat 5 Maj 2007 av Jocke_Tibia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 som Umbreon_Moon sa: Fånga magnemites :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke_Tibia Skrivet 9 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 som Umbreon_Moon sa: Fånga magnemites :) tack men en snubbe på båten gav mig när jag hittade hans dotter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 klona den så kan du få både steellix och scizor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 japp, det är intelligent att klona :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 man behöver inte alls fånga en massa dåliga magnemites!! det räcker med att du går på båten och jälper pappan att hitta sin dotter så får du en av han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg