Str4ndB3rg Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 behöver ett virus program som är gratis. det ska inte vara spybot S&D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Virusprogram? Prova att söka upp Massa olagliga saker du får du ofta virus(program). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Dt finns inte gratis. Man måste köpa programet. Men vissa kan man ladda ner, men det varar bara i 30 dager eller så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abbenu_182 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Dt finns inte gratis. Man måste köpa programet. Men vissa kan man ladda ner, men det varar bara i 30 dager eller så.. AVG antivirus är ett bra virusprogram gratis tror jag :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Fråga mig inte hur, när min gratis-prenumeration av Norton tog slut fick jag Panda Ant-Virus 2007 av min kompis.. Det var gratis på det sättet min kompis tog ner det, och det är 1000 ggr bättre än Norton.... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) behöver ett virus program som är gratis. det ska inte vara spybot S&D Min pappa fick grattis Nod32 men det ladda han ner (inte från Nod32 sidan) Men nu har vi Sygate personal Firewall pro :D PS:han ladda ner från Pirate Bay och fick med crack och allt PS:om du har vista är det bäst att ha Nod 32 Redigerat 6 Maj 2007 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Free virusprograms på google så hittar du vad du söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Fråga mig inte hur, när min gratis-prenumeration av Norton tog slut fick jag Panda Ant-Virus 2007 av min kompis.. Det var gratis på det sättet min kompis tog ner det, och det är 1000 ggr bättre än Norton.... :cool: Panda är bra, ja. lite för beskydande, om jag får säga. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) Avast avg Redigerat 6 Maj 2007 av Muuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Fråga mig inte hur, när min gratis-prenumeration av Norton tog slut fick jag Panda Ant-Virus 2007 av min kompis.. Det var gratis på det sättet min kompis tog ner det, och det är 1000 ggr bättre än Norton.... :cool: Hur menar du? :huh: Har aldrig fått nån varning om virus sen jag fick det, bara bekräftelser på "trojan horse neutralized"... Till skillnad från Norton - där man får varningar hela tiden och måste sköta allt manuellt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Fråga mig inte hur, när min gratis-prenumeration av Norton tog slut fick jag Panda Ant-Virus 2007 av min kompis.. Det var gratis på det sättet min kompis tog ner det, och det är 1000 ggr bättre än Norton.... :cool: Ja, jag menar dt. Att Panda är mkt bättre. Men det är svårt att få tag i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 AVG Free och Ad-Aware är två gratis och bra program^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.