Gäst daniel3951 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 jag e nog inte den ända som inte får va member av sina föräldrar pg.a att de inte vill ge ut sina bank nr. :( Hur i helve** ska vi få de att fatta!? :angry: :evil: en fråga: om jag byter land till te.x UK och tar payby sms och ringer fast jag e i sverige, går det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schnider Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Nej, det går ej, dom kollar väl IP:en eller något sådant, ohnej, du är inte den enda, men som tur bor jag hemma själv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 det finns en sida där man kan köpa 1 månad member för 1mille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 det finns en sida där man kan köpa 1 månad member för 1mille . Men en nackdel är att det är fejk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 det finns en sida där man kan köpa 1 månad member för 1mille ska man betala dig 1 mille då lr? du som e fuska.se värsta scammer fast du verkar misslyckas ofta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 lol när har jag försökt scamma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schnider Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Du borde vara ute lite, och hitta polare istället för att sitta inne och spela runescape hela dan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Du borde vara ute lite, och hitta polare istället för att sitta inne och spela runescape hela dan.. pratar du om att jag borde va ute? tja isfall ska du vet a att jag spelar typ bara 2timmar om dagen max men jag glömmer alltid att logga ut på fuska.se XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schnider Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Nej, menar mithril Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Nej, menar mithril kk sry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 man kan göra banköverföring du har väl ett eget banknummer det kan man göra på bankens hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Nej, menar mithril lol jag spelar 2-4timmar om dagen... + är ute och spelar fotboll för det mesta ute noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg