oddy Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 sluta säga noob. Du missbrukar ju f*n ordet. Använder det inte ens vid rätt tillfällen ju. Du bara säger det för att du känner dej så överlägsen och bäst och det är äll det du vill vara fast du inte är och så nu kommer du bli förbannad på mej för att du tål inte att någon säger att du inte är bra. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 han säger saker som inte är sant som han har kommit på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 omg?! Ffs sluta säga noob, Mitril, tror du du är cool eller va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 han säger saker som inte är sant som han har kommit på Jag säger bara vad jag tror och vilken uppfattning jag fått om dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 håll er till ämnet! finns det nåt bra och billig(aste) sätt(et) att bli member utan att ge ut bank nr? försök gärna hur man gör etc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 men om du har 1mille så finns det en sida där man kan köpa pbp för 1mille och den gör dig member 1månad:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 men om du har 1mille så finns det en sida där man kan köpa pbp för 1mille och den gör dig member 1månad:D mm, 1. spenderar inte 1mille på rs för 1månad 2. det e ju jätte bra att veta VILKEN sida det e isf. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Men , asså nooben, han tror att man får members, så noobigt, liksom, han har noob saker, och du får säker en member noob dag.. liksom, nooob, jag spelar typ data nu noob Nej, men köp inte members för 1 mille, det e scaM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 den sidan är det 120tusen personer medlem och många har köpt det och säger det funkar och man har middleman för tradet för ingen ska bli scammad du vet f*n inget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 säg sidan om du vet vad det e, BTW gräla inte inte här gör det i nåt annat forum håll er till ämnet FFS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 www.sythe.org mkt populär sida för sälja gubbar och members saker och sånt där är sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 luktar lite scam om den sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg