son-johan Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Är den någon som går på en kunskapsskola här, tycker att dom e fett bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Och vad är en kunskapsskola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag gör! fruängen! Man arbetar lixom i steg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 är det samma sak som en friskola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 vad är en fri skola då och säg inte samma som en kunskaps skola :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) Jag går i kunskapsskolan i Enskede. Du Trunks villka steg ligger du på Redigerat 28 Februari 2004 av son-johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 vad är en fri skola då och säg inte samma som en kunskaps skola :angry: jag tror att det är en skola för såna som inte fick G i alla grundänmnen...? Man jaobbar mer i sin egen takt och får mer hjälp och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Min kompis kanske ska börja på Täby Kunskpaps skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag kanske skulle men jag ville inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) vad är en fri skola då och säg inte samma som en kunskaps skola :angry:En skola komunen inte bestämmer över. Vi har en kunskp skola i Enköpnig. Men detta är dåligt: Gympa EN gång i veckan på Måndagar Slöjd och bild EN vecka i terminen då åker man till Falun Man måste stå i kö ca 1 år innan man får besked om man får börja där Man måste ha ett visst högt IQ Det är det här bra iaf. Det bra är att man får göra schema så man bestämmer vad man vill lära sig mer om bortsett från målen. Redigerat 1 Mars 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Var kan man göra IQ test?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Om man behöver ett visst högt IQ kommer jag in. Jag har lika högt IQ som Dr. Robotnik. 300 alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.