Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 300? tjo-ko-rövhål heller! Einstein hade 196. Inte en människa har över 250! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Då är väl jag en utomjording :P Nä men iallafall 1000000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Nu skojar du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Visst då. Vad är kvadratroten av 2 gånger 32? Super lät. till herr 100000IQman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Gick du på de? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (redigerat) f*n kunskapskolan... finns en i stan där jag bor, brukar fajtas mot dem, j*vla snoppar hela skiten, tror dom äger. jag vet ju inte hur det är där de andra skolorna men den skolan i våran stad, där går dom som e mobbade och jag har själv inget emot skolan, Och jag själv går på en fri skola ( PLUS det heter ENSKILD skola nuförtiden inte friskola!) skit piss ryckte har skolan, jobbar efter montissori grejen skit bra, typ som kunskapskolornas grej förutom att vi åker inte bort hela tiden och bor på bondgårdar och sånt. (det går bara snobbar på min skola också) Redigerat 3 Mars 2004 av Unirator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.