cansi Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 jag har två fråga till dig: >var hittar man devotees? >var finns alla skatt kartor? jaa du om du tittar nästan överst på sidan hittar du det men har du provat detta spelet http://s6.gladiatus.com/game/c.php?uid=45808 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eyon Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 var hittar jag det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 jaa du om du tittar nästan överst på sidan hittar du det men har du provat detta spelet man hittar det inte alls å du har inta svarat på mina frågor än stor-vetaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eyon Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 du har inte svarat mina fråger heller kan du gör det någon gång?? :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FableEMPEROR Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Ok vad heter ställen där man fightas? 2. vad kallas man från början 3. vad heter alla svärd? hahah kan du det va!! och föresten finns det ca 5-20 uppdrag!! ÄGD AV FABLEEMEROR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 ja har master great sword och master bow med min ena gubbe min andra har the cutlass bluetane och arken's crossbow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 vcar hittar man den legendariska great axen då har f*n letat över allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 var finns det sjungande svärdet? (tror det heter så ,du vet svärdet som dödar allt [utom is troll] på ett slag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tang Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 vart är ala kartor till den där j*vla skatten??????? och vad är skatten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg