maxima Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 hej! jag har precis startat ett team, och har två pokemon, den ena styr jag för det är "jag" såklart, men sen den andra som e med en frånbörjan, kan man styra vad den ska göra för attacker? hoppas ni förstår vad jag menar :blink: sen har jag en liten fråga till, man kommer bli fler än två sen? tacksam för svar! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) Nej du kan inte bestämma om den kan göra en speciell attack vid ett tillfälle. Men du kan pricka av vissa attacker som du inte vill att den ska göra. Tryck upp options, tryck team, tryck sedan på lagkamratens namn, "moves" och attacken som du vill pricka av och "swich". Då komemr den inte använda attacken. Och du kan bli fler än två. Efer att du har klarat rayqaza. Och skriv i POKEMON FORUMET nästa gång... Redigerat 6 Maj 2007 av GaaraOfDesert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg