PRIMO Skrivet 9 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 men ffs sluta gå off topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Problemet är, har han inte sagt sin e-mail så kommer han alltid kunna hacka tillbaks men, 1 : Mejlade ni inte innan ni bytte figurer? 2 : Gav inte du han din mailadress heller kan du göra samma sak tillbaks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Jag har hans email. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 gå till www.wow-europe.com och byta emailen till din egen så kan han inte hacka dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 gå till www.wow-europe.com och byta emailen till din egen så kan han inte hacka dig. Men åh, har du ens läst vad det står, när jag gör det så står det att ett mail har skickats till min gammla email och att jag ska aktivera ngt därifrån. Det som Karha sa låter intressant kan någon ge mig mer info ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg