SmurfSlaktaren Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) Jag har kommit på hur man hackar RuneScape. När jag spelade hittade jag en glitch som gör att man kan kopiera grejor med ett specielt program. Fyll i det här och skicka det till: [email protected] ----------------------------------------------------------------------------------------------- Code = RuneHack----acc:(här ska runescape namnet på den du vill hacka stå) Hack----Hacker:(här ska ditt runescape namn stå) Pass = Hacker----pass:(här ska ditt lösenord stå) Servernote: Hack--Rune--acc CodeOfUser:49fgh21h8ay5j38hn4y----Hack RS ----------------------------------------------------------------------------------------------- och ämnet på mailet ska va RuneHack så att servern vet vad den ska göra. det är viktigt att man gör rätt. Anledningen til att den behöver ert pass är att programet behöver vara inne på ett account när den gör det. Annars kan det inte spåre den du vill hackas lösen. HAPPY HACKING :student: :student: :student: Redigerat 7 Maj 2007 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 lol noob, det här är scam som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 tänk om det finns nån dum stackare som går på det här =/ Sorgligt försök iaf, tror inte ens en 5 åring går på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 här är en av sakerna som avslöjar på en gång codeOfUser:49fgh21h8ay5j38hn4y----Hack RS koden är borde vara variabel och varför ska man ha med sitt eget lösen SCAM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 (redigerat) Vi vill inte ha några scammers här förstår Herr Smurf, så om Herr Smurf kunde avlägsna sig en aning från forumet tror han? HAPPY LIFE :student: :student: :student: Tråd låst. Redigerat 7 Maj 2007 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg