Easton Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 http://www.youtube.com/results?search_type...tegory=0&page=1 kul som tusan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Jag H-A-T-A-R Hey Baberiba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Ähm, jag hatar Hey Baberiba, så det var inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 om ni hatar hey baberiba, varför skrev ni nåt dårå?? ? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Hatar Hey baberiba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Detta är ett program som får ett riktigt bra skratt av, men sen frågade en kompis mig vad som var så roligt och då kommer den bittra eftersmaken. Det är faktiskt respektlöst att håna kungafamiljen och andra personer öppet i tv och jag tycker att programmet ska läggas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Grymt klipp, synd att de lagt ned programmet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.