Gäst alan.shalaji Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) När jag försöker att lägga in en fil från datorn till mobilen så kommer det upp en ruta där det här står: Fel vid kopiering av fil/mapp Det går inte att kopiera *filnamnet*. Det går inte att hitta begärad sektor. Vet någon vad detta innebär? Och hur jag kan fixa det? Redigerat 6 Maj 2007 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Hände samma sak för mig, med min Sony Ericsson... Det beror isf på programvaran som följde med mobilen, antar att det inte gick som det borde pga att jag inte läste instruktionerna :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Det står inget om detta i instruktionerna :( Min mobil är en K610i ifall det är till någon hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Kan det vara så att du försöker kopiera in en otillåten fil? Ljud och bilder brukar fungera bra att lägga in medan javaspel och javaprogram oftast kräver att de läggs in via WAP/3G/GPRS. Om så är fallet så kan du använda: http://www.fuska.se/mobiltjanster/dinfil.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Nope, ingen filtyp funkar. Har prövat med bilder, filmer, texter, musik och javaspel. Men det funkade för ungefär 2 månader sen. Innan jag formaterade hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Gå in på www.sonyericsson.se och ladda ner nyaste USB-drivrutiner så skall det nog fungera då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.