Hoppa till innehåll

Min Cd Läsare Är Skumm

Gäst AntonJ3000

Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000

För ett tag sen(ca 1 halv vecka sen) kunde jag bara bränna saker 88%korrekt resten var korrupt...nu kan jag inte änns läsa skivor...vad är felet? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För ett tag sen(ca 1 halv vecka sen) kunde jag bara bränna saker 88%korrekt resten var korrupt...nu kan jag inte änns läsa skivor...vad är felet? :S

Du kanse har förstör Brännaren av att bränna mkt

Elr så är det för gammal

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Har inte brännt mycket...ja..jag ska nog ringa support...för det var min brännare/cdläsare

skulle vilja kunna stoppa in skivor (och den reagerar) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte brännt mycket...ja..jag ska nog ringa support...för det var min brännare/cdläsare

skulle vilja kunna stoppa in skivor (och den reagerar) :P

Alltså nu är jag inte jätte insatt i ämnet men det är nog som med allt annat, om du köper en bil så går den sönder efter ett tag, köper du en brännare så går den sönder efter ett tag. Saker slits helt enkelt efter ett tag och går sönder. :(

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hack

Du måste ränsa cd hålaren så e den som vanligt i gen

p.s det hände samma sak för mig jag ränsa så e den bra som vanligt :medieval: :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stackars dig, du får ju problem hela tiden ju!, men faktiskt borde det vara själva datorn som har problem och inte cd-läsaren eftersom det hände när du försökte installera vista!

//edit: onödig bild raderad

Redigerat av admin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...