Gäst AntonJ3000 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 För ett tag sen(ca 1 halv vecka sen) kunde jag bara bränna saker 88%korrekt resten var korrupt...nu kan jag inte änns läsa skivor...vad är felet? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 För ett tag sen(ca 1 halv vecka sen) kunde jag bara bränna saker 88%korrekt resten var korrupt...nu kan jag inte änns läsa skivor...vad är felet? :S Du kanse har förstör Brännaren av att bränna mkt Elr så är det för gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 brännaren är nog sönder...saker och ting håller inte för evigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Det är enkelt, den är sönder. Ring support, eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Har inte brännt mycket...ja..jag ska nog ringa support...för det var min brännare/cdläsare skulle vilja kunna stoppa in skivor (och den reagerar) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Har inte brännt mycket...ja..jag ska nog ringa support...för det var min brännare/cdläsare skulle vilja kunna stoppa in skivor (och den reagerar) :P Asså om man köper en brännare. kan den gå sönder av att bränna för myckt då? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Har inte brännt mycket...ja..jag ska nog ringa support...för det var min brännare/cdläsare skulle vilja kunna stoppa in skivor (och den reagerar) :P Alltså nu är jag inte jätte insatt i ämnet men det är nog som med allt annat, om du köper en bil så går den sönder efter ett tag, köper du en brännare så går den sönder efter ett tag. Saker slits helt enkelt efter ett tag och går sönder. :( Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hack Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Du måste ränsa cd hålaren så e den som vanligt i gen p.s det hände samma sak för mig jag ränsa så e den bra som vanligt :medieval: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 (redigerat) Stackars dig, du får ju problem hela tiden ju!, men faktiskt borde det vara själva datorn som har problem och inte cd-läsaren eftersom det hände när du försökte installera vista! //edit: onödig bild raderad Redigerat 10 Maj 2007 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.