Dezen Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Nu är det så att jag har ett kart prov på onsdag, och jag undrar om det finns något program tex som en världs karta där man kan sätta ut länder och huvudstäder som träning, min lärare sade något program som var gratis, men jag hörde aldrig riktigt hela namnet eftersom han sa det till en annan kille, jag tror det började på k eller c :P Men iaf, om någon vet ett sånt program så skulle jag bli glad om ni sa vad det hette eller länkade. Segt å sitta med en kartbok och träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 http://www.jesper.nu/onlinespel/Tankespel/...Geografispelet/ Det här spelet är ganska bra att träna! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Seterra http://www.wartoft.nu/produkter/seterra/seterra.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Det va det min lärare snackade om ! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Nu är det så att jag har ett kart prov på onsdag, och jag undrar om det finns något program tex som en världs karta där man kan sätta ut länder och huvudstäder som träning, min lärare sade något program som var gratis, men jag hörde aldrig riktigt hela namnet eftersom han sa det till en annan kille, jag tror det började på k eller c :P Men iaf, om någon vet ett sånt program så skulle jag bli glad om ni sa vad det hette eller länkade. Segt å sitta med en kartbok och träna. Vetgirig.nu Där kan du klicka dig fram, klicka på Geografi och typ Snabben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 man kan ju endå bara få G på såna prov va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Brukar kunna få VG också, iallafall på vår skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 det e konstigt , varför ska man få vg för att man vet vad huvudstaden i mosambique heter... man borde få högre betyg för t.ex saker om in/utvandring osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.