Emomilol Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 haha, de klassen som var före min klass fick sitta och smeka varandra var dom själva ville bli smekt, hahaha lite porr tycker jag. dumma lärare, som ville se er smeka varan. vår lärare ville veta vilka porrsidor vi brukade vara inne på xD sen så frågade han ba:aa nu vill ja att ni ska skriva är drömpojke elr drömflicka och skriv inga namn. haha sen skulle vi typ ge han råd om att skaffa tjejer:S men ja fattar inte ens vad du menar :/ Ärligt talat det där tror inte jag på =P Vi ska ha 2 veckors Blommor & Bin f.r.o.m V. 42. Hehe vi får se vad vi ska göra då. Ärligt talat de e sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 haha, de klassen som var före min klass fick sitta och smeka varandra var dom själva ville bli smekt, hahaha lite porr tycker jag. dumma lärare, som ville se er smeka varan. vår lärare ville veta vilka porrsidor vi brukade vara inne på xD sen så frågade han ba:aa nu vill ja att ni ska skriva är drömpojke elr drömflicka och skriv inga namn. haha sen skulle vi typ ge han råd om att skaffa tjejer:S men ja fattar inte ens vad du menar :/ Ärligt talat det där tror inte jag på =P Vi ska ha 2 veckors Blommor & Bin f.r.o.m V. 42. Hehe vi får se vad vi ska göra då. Ärligt talat de e sant! Kayy jag tror på dej nu =DFör fick exakt samma fråga och ja ställde den frågan till läraren XD Han sa... Den frågan vill inte jag svara på =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 precis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 lol fråga om din lärares sexliv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Man kan ju fråga om man har praktiskt prov!det hadde vi, fast på grisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.