Bigbrother Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Är era böcker nå bra jag menar om dom är uslitna eller så eller får ni nya vi får nya ibland :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Njaaa...dom vi har i matten gillar jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Våra Geggagrafi-böcker rätt så slitna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 dom flesta av våra böcker är bra! Men några är kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Du kanst, våra tyska böcker, är riktigt kassa jag hatar dom mer än allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Vi ahr rätt bra böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Våra böcker är rätt slitna för att skolan sparar pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 dom ända vi har nya är biologi,fysik,kemi och engelska böckerna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 i våra böcker ramlar alla sidor ut ifrån böckerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Tja, ett välanvänt skämt på vår skola när man snackar om att man inte köpt in nya pennor eller inte köpt in tillräckligt med mat är ungefär "äh, inget att gnälla för. Glöm inte att pennor/mat KOSTAR!" OK, det mesta är gamla böcker och kartböcker från alla möjliga årtal, men vi har faktiskt nya tyskaböcker och nån annan ny bok nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 I växjö vet jag att dom bara får två mackor till lunch i skola :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 bara två mackor?????herregud! hur överlever dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.