ludzon Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Vad behöver jag till mitt DS om jag vill köra "online"/Wi-fi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 * Trådlöst router/ USB wifi connector * bredband * spel med WiFi-stöd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 9 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Jo jag har en trådlös router men hur connect:ar jag till den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 har du ett WiFi-spel?? i lådan med spelet och manualen i finns isåfall en handbok för WiFi... Läs den först (har nästan tröttnat på människor som frågar saker som det finns svar i manualen på men som inte kollar i den) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 har du ett WiFi-spel?? i lådan med spelet och manualen i finns isåfall en handbok för WiFi... Läs den först (har nästan tröttnat på människor som frågar saker som det finns svar i manualen på men som inte kollar i den) Aha tack, jag har inte köpt mitt DS än så jag kan inte titta i manualen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 då kan man läsa på nätet ^^ PS. Om alla undrar vart jag vart så vet jag inte, glömde typ fuska ^^ DS. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 då kan man läsa på nätet ^^ PS. Om alla undrar vart jag vart så vet jag inte, glömde typ fuska ^^ DS. :) Jo det var därför jag skrev här.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danster Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 men man kan bara söka upp en vanlig router om ni har det (asså 2 datorer en med brevband vid sig och en router och 1 dator men en USB penna typ) ... det kan vara sämre men det beror på brevbandet :evil: men det funkar det säger dom i affären EB games :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Verkar inte det här lovande? : http://www.rejoy.se/wifi-link-for-nds-ds-lite-psp-p-995.html Det känns nästan för bra för att vara sant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg