ludzon Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Skrivet 8 Maj 2007 Vad behöver jag till mitt DS om jag vill köra "online"/Wi-fi
Ray2704 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Skrivet 8 Maj 2007 * Trådlöst router/ USB wifi connector * bredband * spel med WiFi-stöd
ludzon Skrivet 9 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2007 Jo jag har en trådlös router men hur connect:ar jag till den?
Ray2704 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Skrivet 9 Maj 2007 har du ett WiFi-spel?? i lådan med spelet och manualen i finns isåfall en handbok för WiFi... Läs den först (har nästan tröttnat på människor som frågar saker som det finns svar i manualen på men som inte kollar i den)
ludzon Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2007 har du ett WiFi-spel?? i lådan med spelet och manualen i finns isåfall en handbok för WiFi... Läs den först (har nästan tröttnat på människor som frågar saker som det finns svar i manualen på men som inte kollar i den) Aha tack, jag har inte köpt mitt DS än så jag kan inte titta i manualen.
lizem Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Skrivet 10 Maj 2007 då kan man läsa på nätet ^^ PS. Om alla undrar vart jag vart så vet jag inte, glömde typ fuska ^^ DS. :)
ludzon Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 12 Maj 2007 då kan man läsa på nätet ^^ PS. Om alla undrar vart jag vart så vet jag inte, glömde typ fuska ^^ DS. :) Jo det var därför jag skrev här..
danster Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Skrivet 25 Maj 2007 men man kan bara söka upp en vanlig router om ni har det (asså 2 datorer en med brevband vid sig och en router och 1 dator men en USB penna typ) ... det kan vara sämre men det beror på brevbandet :evil: men det funkar det säger dom i affären EB games :cool:
Greeneck Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Skrivet 14 Juli 2007 Verkar inte det här lovande? : http://www.rejoy.se/wifi-link-for-nds-ds-lite-psp-p-995.html Det känns nästan för bra för att vara sant!
Rekommendera inlägg