Black Shadow Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Jag undrar om man kan göra detta med macros : Macro Mind Blast Shadow Word Pain Mind flay tillexempel, man gör flera spells i följd, kan man göra så? Min andra fråga är Vilken battleground får man mest honor i? Spelar horde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Nej..Macro är saker som den skriver automatics..inte GÖR saker automatics.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 8 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Formulera bättre jag fattar inte... Kan få macro att göra en spell men inte mer :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Nej.Macro skriver saker automatics utan att du gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 8 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 kan man inte skriva någonting för att få delay då? Typ /cast spell <3 second delay> /cast spell eller något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 nej det går inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 8 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Då kommer fråga två, Vilken battleground ger mest honor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 ingen..Men snabbast är nog AV =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 8 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 lal tycker AB är snabbast.. Men ingen som get mer honor ? Pretbc var der warsong gulch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Du kan ju visst göra macros som gör saker - till exempel så funkar /cast Divine Favor /cast Holy Shock för mig, du måste dock klicka en gång på macron för varje spell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Såhär gör man ett macro http://www.wowwiki.com/HOWTO:_Make_a_Macro Och det går visst att göra macros för spells... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 e det inte typ /cast spell /stop cast spell /cast spell nått sånt? Och du får lika mkt HONOR för att DÖDA, men för en vunnen av får du nog mer på bonusen, men AV är nog där mest blir slaktade så antagligen mest för farma Honor points Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg