Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 vad ska man ha Turtle Boots till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Turtle boots ökar ditt attack kraft (tror jag), men det sänker din snabbhet. Turtle boots-sköldpadds skor på engleska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Nu ahr jag fastnat i Magma Rock.Hur får man bort stenen i början av det??! jag har andvänt nåt med två händer som smäller ihop.ska man andvända dem på nåt speccienlt sätt?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 de två händerna magin kallas lift och då lyfter man runda stenar rakt upp i luften Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 ok,men det funkar iten.jag har andv'ädt det massa gånger.ska man klicka på något eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg