snowboy Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 kan man inte få sony vegas 6.0 till datorn gratis har letat överallt men jag hittar det inte <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Du kan ladda ner trial på http://www.sonycreativesoftware.com/. Fullversionen kostar pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snowboy Skrivet 9 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Finns det inte 7.0 för jag laddade ner den trial'en förut??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Finns det inte 7.0 för jag laddade ner den trial'en förut??? :blink: Jo, ladda hem den igår har dock glömt sidan.Fast det var bra 30 days trial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.