XX2 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 (redigerat) här är problemet. kolla det som är inringat. Jag har 27 P mer än vad jag behöver för att gå upp i ranken, varför går jag inte upp i rank???????????????? I ringen nere till vänster står det såhär.... 543/520 alltså har fixat mer än jag behöver och jag inte upp i ranken, får ingen unlock. Redigerat 12 Maj 2007 av spelEric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 du har spelat på någon annans konto elr någon på ditt,du behöver bara få ett poäng som dödda en person. så kommer det upp att du har gått upp i rank. Det kan vara så att du inte kan gå upp i rank efter som du kanske spelar på en annas konto... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Det löste sig det va bara att skuta en kille me granat kastare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Det här händer för mej med. Bara att starta om och döda en gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 15 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 tack, tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Detta problem uppkommer för alla och beror på att EA's huvudserver är seg. Som dom andra skrev så löser man detta genom att hoppa in på en server och skaffa sig ett poäng, så är det över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jollehbg Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 ok det har hent mig med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg