Gäst jesper93 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 hej jag har ett spel på gameboy som heter pokemon röd och jag har nästan klarat det det är bara det att jag inte klarar pokemon ligan vad ska jag göra snälla hjälp :evil: :evil: :cry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Träna dina pokemon till lvl70 eller där omkring + ha många olika och en massa high potions sen borde det inte vara några problem^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 lvla 6-7 stk till lvl 65+ lär dom bra attacker o ha revives och full restores :P Sen borde du klara dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Ett tips att levla. Ha en pokémon med surf och en med fly. Du pratar med snubben i viridan city som säger något med "i have my cofee now and feel great" så tar du nej där sen när han du pratat färdigt flyger du ner till cinnabar island. Nu så ska du se till att ha ett rare candy på sjätte plats i item listan. Så tar du och surfar upp och ner på öns högra kant tills du möter en konstig pokémon är jätte konstig. Du dänger den och sen så har du några hundra rare candys. Fånga inte pokémonen kan försötra ditt spel då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 rare candys är inget bra. pkmn blir mycket svagare än om man tränar upp dom själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 beror på om dem har maxat EV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 nej. pkmn:en blir ändå sämre. jag hatar rare candy. jag säljer dom alltid och köper fullrestore istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 nej du har fel, kolla serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonBall13 Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 rare candy ger sama effekt som att träna sin pokem till ett högre level Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 nej statsen samt hp:en stiger betydligt saktare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Hpn stiger bara med 1 när man andvänder Rare Candys. När man levlar som vanligt så går Hpn upp med 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 mew och mewtwo kan få 5hp/lvl. om man inte använder rare candy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg