Gäst UAP Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 varje gång när jag stänger på datan kommer det upp en windows installer hur kan man stoppa det?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Stänger på ? Starta eller stänga av ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 när jag startar datorn, men det kommer fram när jag loggar in på profilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Kör -> regedit -> Ctrl+F -> RunOnce Klicka på "mappen" Run i katalogträdet till vänster. Där står sakerna som startas på din användare när du loggar in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pijak Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Kör -> regedit -> Ctrl+F -> RunOnce Klicka på "mappen" Run i katalogträdet till vänster. Där står sakerna som startas på din användare när du loggar in. Alternativt så: Kör -> msconfig -> Autostart Där kryssar man bort det man inte vill autostarta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 (redigerat) Kör -> regedit -> Ctrl+F -> RunOnce Klicka på "mappen" Run i katalogträdet till vänster. Där står sakerna som startas på din användare när du loggar in. finns inte heller där men om jag går in på lägg till eller ta bort pogram så finns den där men jag vet inte om det kan hända nått om jag tar bort den. BTW den heter Windows Installer 3.1 (KB893803) Redigerat 10 Maj 2007 av fupr05 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Passar bättre under det vanliga PC-forumet. Flyttar tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg