Guggo Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Behövs det fler? Fråga henne är väll det enda? Antingen så säger hon Ja, och allt är frid och fröjd, eller så säger hon Nej, och... tja, taskigt läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 A dert behövs nog inte mer än så ju <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Varför det? Att fråga är ju det lättaste och snabbaste sättet att få reda på ifall någon älskar en eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Ja <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Ja, därför behövs inga fler sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 har ni mer tips på vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Du läste ingenting av det jag skrev, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 å vad jag hatar dig guggo fuck you du kan dra åt h*lvete :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) chilla vänner, varning utdelad o_o~ back to topic Redigerat 19 Maj 2007 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Fråga henne? hur ofta träffas ni? berätta åt henne att du älskar henne och se hennes reaktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.