Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hej, man är hermione och ska komma vidare genom en dörr och man ska flytta ett isblock till en platta och jag fattar inte hur man gör, jag har redan tänt dem där kristallerna eller kulorna eller va man ska säja! och det är på carpe retractum lektionen

Gäst LudvigRamone
Skrivet

jag har gjort det men beskrivningen är lite krånglig om du berättar mer var du är o så kan jag skriva en miniguide :)

Skrivet

jag har gjort det men beskrivningen är lite krånglig om du berättar mer var du är o så kan jag skriva en miniguide :)

ok........ jag är där som hermione är ensam... man ska ju trolla glacius på vattnet så man kan gå över till andra sidan men när jag gått in genom dörren så är det ju sånna där mini-monster. dem har jag klarat men sen är det en till dörr man ska gå igenom... DÄR fattar jag inte vad man ska göra, i det rummet som det är sånna där doxy i lådorna.

och det där jag menade med att jag tänt dem där kristallerna... när man tänt dem alla så rinner det vatten ur en fontän och då ska man trolla glacius på det så det blir ett isblock

• Skapa ny...