Otzi Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Skrivet 9 Maj 2007 jag körde en server där alla typ åkte runte med jetpacks...hur gör man :huh:
robin276 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Skrivet 9 Maj 2007 jag tror att man går in på consolen och skriver bind h +jetpack Testa det! :visslar:
Otzi Skrivet 9 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2007 ska testa...tack det stog att man skulle göra så men...det stog ju bara...invaild key typ...osv. något annat?=?...är det i den vanliga console i pause menyn elr?
Aegzor Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Skrivet 9 Maj 2007 Skriv /buyjetpack i chatten. Sen har du den automatiskt. Om det är surf du menar förstås.
PRIMO Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Skrivet 13 Maj 2007 Det är olika på alla banor , fråga vad admin har satt den på , på vissa kan man bara typa "v" så flyger man andra så måste man skriva v+ jetpack i consolen ,tja det finns miljoner olika :)
Worthless Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Skrivet 4 Juni 2007 jag har jetpacken konstigt nog i vapen-scrollen :s
NossLoad Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Skrivet 5 Juni 2007 olika kommer här : bind v +jetpack bind v + jetpack bind v jetpack orsaker om det inte funkar : Srvrn har inte moden. Srvrn använder /buyjetpack, skriv det och det funkar tills nästa gång du dör.
Rekommendera inlägg