Indy Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Nu har jag everything or nothing det är svin grymt. svåraste banan var när man skulle hoppa efter en brud på ett stup. men jag har inte krarat spelet änn. FINSS DET FUSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Ja det finns fusk...men det ända bra bondspelet är golden eye 007 till N64. de nya är skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 du har väl inte ens kört det nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 nä men jag har kört nightfire och dom. tattit är det är på svenska. Spelare 2 gjorde självmord låter ju rätt fjolligt i jämförelse med player 2 commited suicide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Hatar bond spelen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 men i everything or nothing är det tredje person perspektiv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 omm ni behöver hfälp kan jag hjälpa er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Ja det finns fusk...men det ända bra bondspelet är golden eye 007 till N64. de nya är skit. Jag håller med. Speciellt så är Nightfire skitkasst. Jag har sålt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 night fire har jag hemmma lånade det av en kompis skit kass klarar det as lätt :( inte kul då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 är spelet bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 det är svin bra jag har klarat spelet på 00-agent på 2 dagar . så nu kan jag gadia den somm behöver hjälp fråga vad ni vill om 007 everything or nothing. JAWS är för enkel första och tredje gången. andra gången är han svin svår man ska följa honom med mc. och grilla hans truckar med äldkastare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 har du redan klarat everything or nothing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg