Str4ndB3rg Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Min data är seg nu så här händer:när jag är på internet blir sidorna helt konstiga,mina spel går inte igång,Warcraft 3 BF2. Försökt rens bort filer och sånt.virussökt. vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hack Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Tips formatera den så blir den bra om du sak formatera så när du tänder datan så tryck på F10 hella tiden tills det kommer en ruta så fuller du inn saker och ting MvH// Hack så fungar din data i gen som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 fattar inte mena du F4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 olika på olika datorer, om du är osäker kan du väl googla? vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Jag har fixat det,jag diskdefragmenterarde Kan någon skriva hur man gör när man Formatera? :visslar: Jag gjorde diskdefragmenterarde igår men nu imorse börjar det göra så igen. :huh: För så länge det gör så här kan jag inte spela spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hack Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 lyssna nu Om du ska ''FORMATERA'' när datan håller på tändas så ska du trycka på F10 Lr F4 Sen kommer det upp en ruta där du ska fylla inn administratören sen när du e klar så trycker du på next next next sen är din data lagad som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 tändas= ibörjan när datorn strartar elr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 tändas= ibörjan när datorn strartar elr. Ja just precis. Och sedan gör du som de andra sa. Men jag har för mig att det endast är för Dell datorer, jag tror att man behöver en skiva (Till exemple Windows XP skiva). Men det är ju inte säkert, men jag har alltid använt en windows XP skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 jag har inte dell dator,min är hemmagjord. Vänta lite nu.när man Formarterar så tar man bort alltng i den mappen man gör det i. Det måste finnas ett annat sett man får bort det. är det igen som vet något mer en Formatera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Formatera är inte när du klickar f10 vid start - Det kallas systemåterställning (Inte alla datorer har det). Starta datorn i felsäkert läge, kör adaware, kör norton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Om du har en XP skiva, så är det bara starta datorn med kommandotolken och skriva format_c(eller d beroende på vilken är din lokala hårddisk) i kommandotolken, och därefter starta om datorn, med XP skivan inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.