Hoppa till innehåll

Akut!hjälp


Str4ndB3rg
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst hack

Tips formatera den så blir den bra

 

om du sak formatera så när du tänder datan så tryck på F10 hella tiden tills det kommer en ruta så fuller du inn saker och ting

 

 

MvH// Hack så fungar din data i gen som vanligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hack

lyssna nu

 

Om du ska ''FORMATERA'' när datan håller på tändas så

 

ska du trycka på F10 Lr F4 Sen kommer det upp en ruta där du ska fylla inn administratören sen när du e klar så trycker du på next next next sen är din data lagad som vanligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tändas= ibörjan när datorn strartar elr.

 

Ja just precis. Och sedan gör du som de andra sa. Men jag har för mig att det endast är för Dell datorer, jag tror att man behöver en skiva (Till exemple Windows XP skiva). Men det är ju inte säkert, men jag har alltid använt en windows XP skiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Formatera är inte när du klickar f10 vid start - Det kallas systemåterställning (Inte alla datorer har det).

 

 

Starta datorn i felsäkert läge, kör adaware, kör norton.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PoisoN

Om du har en XP skiva, så är det bara starta datorn med kommandotolken och skriva format_c(eller d beroende på vilken är din lokala hårddisk) i kommandotolken, och därefter starta om datorn, med XP skivan inne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...