Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Vad ska man ha en mobil som kostar 2500 till?

Räcker mycket väl med en ifrån tusenlappen.

SE K510i är ett bra alternativ om man inte vill slösa massor pengar men ändå vill ha en bra telefon.

Redigerat av Putside
Gäst OneDream
Skrivet

Om du gillar walkman så vill du kanske ha: sony ericsson w300i kostar 2000 när jag köpte den vid julen. Men den gillar jag riktigt mycket :D

Skrivet

SE K510i är ett bra alternativ om man inte vill slösa massor pengar men ändå vill ha en bra telefon.

VA? Hur hade du tänkt att det skulle räcka med en ifrån tusenlappen?! På en sån kan man ju typ inte göra nånting. Säg något bra med SE K510i som inte finns på min telefon.

Skrivet

Han kanske tycker att det är onödigt att ha nån j*vla multimediamaskin

om man bara behöver en vanlig telefon som man kan ringa med.

Skrivet

ja, men man vill ju kunna göra lite på mobilen. Om man vill har en mobil som det nästan bara går att ringa från så är det bara att gå till närmaste återvinningsstation.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...