JanazTheOne Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Skrivet 10 Maj 2007 Ja vad ska man ha för mobil. Får endast kosta under 2500 kr. Citera
Putside Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Skrivet 10 Maj 2007 (redigerat) Vad ska man ha en mobil som kostar 2500 till? Räcker mycket väl med en ifrån tusenlappen. SE K510i är ett bra alternativ om man inte vill slösa massor pengar men ändå vill ha en bra telefon. Redigerat 10 Maj 2007 av Putside Citera
Gäst OneDream Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Skrivet 11 Maj 2007 Om du gillar walkman så vill du kanske ha: sony ericsson w300i kostar 2000 när jag köpte den vid julen. Men den gillar jag riktigt mycket :D Citera
Firecracker Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Skrivet 11 Maj 2007 Vad ska man ha en mobil som kostar 2500 till? Räcker mycket väl med en ifrån tusenlappen. SE K510i är ett bra alternativ om man inte vill slösa massor pengar men ändå vill ha en bra telefon. VA? Hur hade du tänkt att det skulle räcka med en ifrån tusenlappen?! På en sån kan man ju typ inte göra nånting. Säg något bra med SE K510i som inte finns på min telefon. Citera
Fruktnystan Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Skrivet 11 Maj 2007 Vad ska man ha en mobil som kostar 2500 till? Räcker mycket väl med en ifrån tusenlappen. SE K510i är ett bra alternativ om man inte vill slösa massor pengar men ändå vill ha en bra telefon. Han kanske tycker att det är onödigt att ha nån j*vla multimediamaskin om man bara behöver en vanlig telefon som man kan ringa med. Citera
Firecracker Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Skrivet 11 Maj 2007 Vad ska man ha en mobil som kostar 2500 till? Räcker mycket väl med en ifrån tusenlappen. SE K510i är ett bra alternativ om man inte vill slösa massor pengar men ändå vill ha en bra telefon. ja, men man vill ju kunna göra lite på mobilen. Om man vill har en mobil som det nästan bara går att ringa från så är det bara att gå till närmaste återvinningsstation. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.