sammyfotboll7 Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 du kan göra ronaldinhofinten såhär: du springer ( inte spurtar ) och trycker på R2 2 eller 3 gånger. då blir det ronaldinhofinten. ps: du kan inte göra den med vilken spelare som helst. jag kan tre spelare som du kan göra den med. det är cristiano ronaldo, ronaldinho och zlatan ibrahimovic. hoppas det hjälpte. herrå. kan ni hjälpa mig med en annan sak? jag undrar hur man kan få andra bollar i spelet. på youtube såg jag nån ha en adidas teamgeist finale i sin pes6. det vill säga att han eller hon hade en vm- finalboll. asså den där guldiga bollen i finalen. ocks såg jag nån som hade en championsleagueboll säsongen 2005/2006 i sitt pes6. kan ni säga till mig hur man får dem där bollarna? :D ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Antingen har de kanske laddat ner de om de har spelet till PC. Eller så låser man upp dom. Har hört att man låser upp nån boll om man vinner La Liga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sammyfotboll7 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Tack för hjälpen!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Om ni vill veta hur ni lär er fler finter kan di dels kolla i manualen som man får med, eller så kör ni step-by-step training. Två enkla sätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sammyfotboll7 Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 men jag ar piratkopia. kan ni berätta lite om manualen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg