Girafariglove Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Vad ska jag ge för moves till en Eneti med Admant nature? Tänkte på att den ska ha: flamethrower, sunny day, solarbeam, hp/stomp O vad är ett bra move set till Raikou? Tänkte mig detta: thunder, rain dance, crunch, ? tyvärr mins jag inte Raikous nature Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Ja,det är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Vad ska jag ge för moves till en Eneti med Admant nature? Tänkte på att den ska ha: flamethrower, sunny day, solarbeam, hp/stomp O vad är ett bra move set till Raikou? Tänkte mig detta: thunder, rain dance, crunch, ? tyvärr mins jag inte Raikous nature adamant nature ger mer attack, det borde du veta!!!! return, sword dance(om den kan), roar, ? raikou: thunderbolt, hp:ice, thuner wave, ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg