Gäst Frozen star Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Har ditt mineskort raderats? Mitt har gjort det flera gånger!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Mitt har gjort det en gång...det va när jag låna ut det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 hur menar ni? försvinner allt man har sparat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Det är antagligen nå fel på kortet. Gå till återförsäljaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Mitt har gjort det en gång...det va när jag låna ut det... blev du sur på den som låna det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 hur menar ni? försvinner allt man har sparat JA :( !!! Jag trode att jag skulle bli galen!!! :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Ja blev inte arg, bara sur <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag trode jag skulle bli TOTALT GALEN!!! :angry: :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 på mitt mineskort blir det en blå fyrkant och så står det corrupted data <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg