Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 green day, nån goth kille me mascara.. hmm EMO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BronzBlade Skrivet 17 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 (redigerat) Bara fjantar som tycker sådana här diskussioner är relevanta.. Och for the record är Ebba grön inte heller speciellt punkiga. Dom gjorde punken mainstream. Och punken dog så fort den slutade uppröra, som med ebba ungefär. xD syftet är inte dött. Finns nästan lika många punkare fortarande som det fanns på 80talet. Och antal punkband finns många mer. Det är snarare ditt syfte (om att punken är död) som är dött xD Redigerat 17 Maj 2007 av BronzBlade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Bara fjantar som tycker sådana här diskussioner är relevanta.. Och for the record är Ebba grön inte heller speciellt punkiga. Dom gjorde punken mainstream. Och punken dog så fort den slutade uppröra, som med ebba ungefär. Hur många gånger behöver jag säga det här? Jag citerar mig själv; "Men lille fjant, när något vars syfte är att uppröra SLUTAR uppröra så försvinner syftet, eller hur?"Det är ju skillnad på punkband och dina "punkband". Vilken kontring du fick till där, du måste ju nästan vara 13 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Ebba Grön är skit bra men är inte ¨riktig¨ punk. Sex pistols är riktig punk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Tatuerade Snutkukar var punk, all annan punk är blöjpunk lol. kastrull käng för hela slanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Vem har sagt att Green Day är punk? Nån måste ju ha sagt det eftersom du tog upp det. Jag vet inte riktigt vilken typ av musik de är men de är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.