Brongatonga Skrivet 23 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Har nu börjat spela Pearla och gissa vad :D man kan fånga vilda Deoxys Latios Charizards Blastoise mm. Det roliga är att man kan byta över dem till sitt Fire Red :D. De e f*n imbha :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 HAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 23 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 En film när jag fångar Deoxys på Pearla det är väldigt dålig kvalite på kameran men det går att se den fina Deoxys iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 asså ShinyGold är cp de går ju inte komma in i ice path som leder till staden med det sista gymet <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 nä reaper det är ju fake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 (redigerat) Diamond och Jade har jag... Och ett engelsköversatt version av japanska emerald, alla saker har skitskumma namn, troligen av copyrightregler eller nåt XD. Fast utseendet är ju samma. Redigerat 23 Juni 2007 av Szellerie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 diamond o jade har jag hört talas om,var nära på att köpa pokemon quarts version där det är en röd gyarados på framsidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 nä reaper det är ju fake. skulle de var en anledning till att man inte kan komma in i grott jävlen när det går hur bra som helst att komma in på andra ställen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Nej jag har inge Fake. Men än i min klass har pokemon Jade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 har pokemon Orange :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Råttfällan: Du borde köpa Pokémon Quartz, det är mycket roligare än originalet, Ruby. Själv har jag det, och det är mycket kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Diamond var en fake version förut och hade ingenting och göra med Pokemon, var bara några svart marknader som kom på något. Men eftersom det är copyright så får Nintendo company göra en riktig Diamond Version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg