xpliT Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Någon som vet om det finns något program så att man kan spela in när man spelar på sin 360? Spel sidor spelar ju in egna filmer, så hur gör dem? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 sök på google efter "Filming In Games on Xbox360" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Hitta inget, men om nån annar gör det så kan väl du skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 sök på google efter "Filming In Games on Xbox360" Tror knappast at du får något resultat på det där.Något eget förslag har jag dock inte, eftersom jag inte tror att det finns ett sådant program att bara ladda ned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Filma med en videokamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Filma med en videokamera! Det blir sällan bra när man filmar en tv med en videokamera. Fast det beror väl på vad man har för kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 inspelningsbar dvd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Spelar den in på xboxet också? Har du testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 De filmer man ser på nätet är tagna från dator. Man skaffar sig ett program som spelar in de som händer i rutor (på burken asså). Sedan får man 360't att spelas på datorskärmen. Sedan spelar man in det som händer i 360 rutan. Enkelt, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Jga har ingen aning om hur (vilka program) man gör det. Det där är iaf rätt sätt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 min kompis har det programmet..kan fråga han vilket det är så kan jag svara senare..men då måste någon skriva nu..men inget onödigt typ..lr så skickar jag PM till dej..mycket bättre så.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.