Hoppa till innehåll

Addons Guide


Gäst DonKeN
 Dela

Rekommendera inlägg

Skulle nån kunna skriva en guide till hur jag installerar Primordial UI 1.0? Vill verkligen ha detta AddOn då jag är trött på det vanliga UI't, och att jag måste så långt med musen om jag måste clicka på något. ( Har bindat de flesta av mina spells jag använder, men inte alla). Även fast jag kan engelska rätt bra så blir det bara fel när jag läser ReadMe, tack på förhand.

 

// Zanter of Frostwhisper

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har laddat ner en ny UI och på den så byts inte attackerna i min actionbar ut när jag shapeshiftar (ex. bara cat form attacker när jag är i cat form).

Är det en inställning i Bartender3 som jag ska ändra eller nån i Interface för att få tillbaka det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har laddat ner en ny UI och på den så byts inte attackerna i min actionbar ut när jag shapeshiftar (ex. bara cat form attacker när jag är i cat form).

Är det en inställning i Bartender3 som jag ska ändra eller nån i Interface för att få tillbaka det?

Du måste välja i Bartender att t.ex. Bar 1 ska bli Bar 10 i Shapeshift / Battlestance och 11 i en annan "stance" och 12 osv. kommer inte på just nu vad det heter i Bartender3, men prova dig fram om ingen annan kan förklara bättre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
  • 4 månader senare...
  • 2 månader senare...

Jag har en Addons som heter MobMap den äger totalt,det är en questhelper vissar var du kan hitta alla npc och dungeon/raid drop och mer

Det är inget ligger inte virus i den och man kan ha på tyska elr engelska

http://www.mobmap.de/ Lita på mig ni kommer inte ångra er

Carbonite quest gör väl samma har jag för mig. Det med att visa vart det finns quest du kan ta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Här är ett grymt AddOn pack dom finns på curse För Tanks,.

 

Recount, AtlasLoot Enchanted, Omen ThreatMeter, Bartender4, Spellflash, DeadlyBossMods(Glöm bort den i ICC och du kommer aldrig får spela med den guilden igen!) och Altoholic! bra att ha om man har olika professions på olika alts

så man ser vad dom har och vet vad man ska skicka till dom.

 

Och en range dps behöver bara recount och DBM och spartan UI för att allt ser snyggare ut :)

Och om man kör PvP så ska man ha SCT Och bara kryssa i Killing blows och Honor Gained

skrkiv /sct menu (för er som inte använder den)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...