Hoppa till innehåll

Addons Guide


Gäst DonKeN
 Dela

Rekommendera inlägg

på wow när jag ska ladda ner addonnen i spelet så står det : data for next patch not avable snälla hjälp mig!!! :( :( :(

Om du menar när du ska aktivera addonset kan det vara för att den inte är för den senaste patchen.

 

Vilken addons är det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Här är Info Panel: http://wow.curse.com/downloads/details/10833/

 

Sen följ detta:

1: Ladda ner addons från tex http://wow.curse.com/downloads/addons/

Det måste vara för den senaste patchen.

 

2: Packa upp filerna till skrivbordet med tex WinRaR http://www.win-rar.com/download.html

 

3: Nu kommer det komma fram filer/mappar på ditt skrivbord, dra domma mapparna / filer till World of warcraft mappen.

 

4: World of warcraft mappen hittar du i: Den här datorn > Lokal disk (C:) > Program > World of warcraft

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

ladda ner lightheaded och tomtom så får ni en addon i quest loggen som berättar vad ni ska göra och tomtom samarbetar med lightheaded och skickar coords dit man ska. väldigt bra tjänar mycket tid och du kommer levla fortare.

 

Men jag har läst nånstans att man inte får nämna andra sidor. men får man göra det här? Han som var öfrst ut med guiden skrev ju cursegaming så får man göra det så skriver jag hemsidan (vill inte bli varnad) :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ladda ner lightheaded och tomtom så får ni en addon i quest loggen som berättar vad ni ska göra och tomtom samarbetar med lightheaded och skickar coords dit man ska. väldigt bra tjänar mycket tid och du kommer levla fortare.

 

Men jag har läst nånstans att man inte får nämna andra sidor. men får man göra det här? Han som var öfrst ut med guiden skrev ju cursegaming så får man göra det så skriver jag hemsidan (vill inte bli varnad) :(

Man får länka andra sidor, bara det inte är för reklam eller personlig vinning.

 

§3.6 - Du får aldrig skriva en länk som gynnar dig eller någon annan. T.ex. REF-länkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ladda ner lightheaded och tomtom så får ni en addon i quest loggen som berättar vad ni ska göra och tomtom samarbetar med lightheaded och skickar coords dit man ska. väldigt bra tjänar mycket tid och du kommer levla fortare.

 

Men jag har läst nånstans att man inte får nämna andra sidor. men får man göra det här? Han som var öfrst ut med guiden skrev ju cursegaming så får man göra det så skriver jag hemsidan (vill inte bli varnad) :(

Man får länka andra sidor, bara det inte är för reklam eller personlig vinning.

 

§3.6 - Du får aldrig skriva en länk som gynnar dig eller någon annan. T.ex. REF-länkar.

 

oh ook skriv wowinterface ^^

 

skriv bara wowinterface försök inte .com då kommer du nån annanstans

Redigerat av Dextrozol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...