Hoppa till innehåll

Spelet Startar Inte

SlimShady

Rekommendera inlägg

Jag vet att min laptop ska klara av fifa 07, eftersom jag har kollat vad som behövs o min laptop har allt det där. Men när jag ska starta spelet så kommer det upp en svart ruta, som bara varar i ngra sekunder, där det står att: "the program is to big to fit memory". Asså vad betyder det o vrf kmr det upp om jag har allt som behövs..??? :( :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Har du testat att uppdatera drivrutinerna till grafik kortet?

Vad har du för grafik kort i datorn, alltså GeForce osv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du går in på Nvidias hemsida väljer där Downlod Driver sedan väljer du samma igen på den menyn som kommer fram. Sedan väljer du bara Grafics driver i altenativet sedan GeForce Go 7 serien. Sedan är det bara att ladda ner drivrutinerna när du har valt vilket operativsystem du använder. Sedan så installerar du dem och startar om datorn så ska allt vara klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Eller så tankar du ner Driver Genius. Programmet tar reda på vad du har för grejer i burken och letar fram dom rätta drivrutinerna sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...