SlimShady Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Jag vet att min laptop ska klara av fifa 07, eftersom jag har kollat vad som behövs o min laptop har allt det där. Men när jag ska starta spelet så kommer det upp en svart ruta, som bara varar i ngra sekunder, där det står att: "the program is to big to fit memory". Asså vad betyder det o vrf kmr det upp om jag har allt som behövs..??? :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Vad har du för RAM i datorn, och vad har du för grafikminne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 RAM=2 GB Grafikkort= 300 någonting mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Okej. Då kan det vara drivrutrinerna eller spelet som är gammla/fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Jaha, hur åtgärdar jag det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Har du testat att uppdatera drivrutinerna till grafik kortet? Vad har du för grafik kort i datorn, alltså GeForce osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Aa de e GeForce 7- serien eller 6- serien...Vet inte exakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Hur gb har du kvar på din hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Tryck på "Start" sedan trycker du på "kör" och skriver in dxdiag. Där ser du vad du har för grafikkort och hur mycket minne du har på den och det mesta andra du kan behöva kolla. Annars så tycker jag att du ska uppdatera drivrutinerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Mitt grafikkort heter NVIDIA Mitt grafikkort heter NVIDIA GeForce Go 7600 Hur gör man när man vill uppdatera drivrutinerna?? Jag vill inte pajja nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Du går in på Nvidias hemsida väljer där Downlod Driver sedan väljer du samma igen på den menyn som kommer fram. Sedan väljer du bara Grafics driver i altenativet sedan GeForce Go 7 serien. Sedan är det bara att ladda ner drivrutinerna när du har valt vilket operativsystem du använder. Sedan så installerar du dem och startar om datorn så ska allt vara klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Eller så tankar du ner Driver Genius. Programmet tar reda på vad du har för grejer i burken och letar fram dom rätta drivrutinerna sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.