Firecracker Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Tjena! Jag är på jakt efter något roligt "tidsfördriv" vid datorn. Men jag vet inte riktigt vad. Jag har provat på det mesta. Spel programmering, html, animerade filmer, PS. Finns det nåt mer? Kom gärna med många förslag, men säg inte bara nåt som "Spela WOW". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cinze88 Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) Ja, om du har lite tråkit kan du ju lära dig C++ man gör program tanka hem DevC++ här www.bloodshed.net/ så kan du googla på lite Tutorial. Om du har kört gammla Super Mario World så googla på Lungarmagic där kan du bygga sånna bannor hur lätt som hälst;) kan tanka hem det här http://fusoya.panicus.org/lm/program.html här e Rom till lunarmagic http://www.rom-world.com/file.php?id=37078 Kan gör en guide hur man bygger om nån vill. Redigerat 16 Maj 2007 av Cinze88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) vad e rom? och var kan jag hitta själva spelet? Redigerat 16 Maj 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cinze88 Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 vad e rom? och var kan jag hitta själva spelet? hihi, Jumutt rom e själva spelen;)du kan googla på Super Nintendo Roms på google sen kan du ochså ladda hem det via torrent på Tex The Pirate bay (Det är helt laglit att ladda hem roms) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 hmm, okej. men funkar inte romen som du skickade en länk till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cinze88 Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 ah, visst;) www.rom-world.com där fins det as mycket;) Add mig på msn om du behöver hjälp [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) ok nu har jag addat dig Redigerat 16 Maj 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 roms är olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cinze88 Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jag har iallfal inte åkt fast för det=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Roms är helt lagligt OM du har spelet till det. Roms är help Olagligt om du INTE har spelet och använder det i mer än 24 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Roms är helt lagligt OM du har spelet till det. Roms är help Olagligt om du INTE har spelet och använder det i mer än 24 timmar. Ehm? Du menar väl Roms är INTE olagligt om man har spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jag har iallfal inte åkt fast för det=) inte jag heller ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.