Str4ndB3rg Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 LÄNK!!-___-* Kan man ha text efekter på gimp? Jag kan bara ha typ vanlig paint stil.... tex om jag vill ha en text som är som tegel,kan jag ha det på gimp? kolla texten på dom avatarena..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Alla avas i den tråden är gjorda i Photoshop använder inte gimp så vet inte riktigt men jag tror man kan ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 (redigerat) man kan ju ha outline =/ man kan även använda patterns :visslar: Redigerat 14 Maj 2007 av Muuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 14 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 (redigerat) när man har textlagret markerat( välj när man tryckt ctrl+L) tar man Layer> Transparency>Alpha To Selection Sen tar man bucketfill (shift+B ) väljer Fill Type, Pattern och väljer ett mönster och bara trycker på texten Redigerat 15 Maj 2007 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 som chip sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.